Αρχείο μηνός Νοέμβριος 2013

Εννοιολογικός χάρτης (Στάδια εκτέλεσης αλγόριθμου από Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας)

    Ακολουθεί ένας εννοιολογικός χάρτης που προσπαθεί να παρουσιάσει οπτικά τα στάδια από την έμπνευση ενός αλγόριθμου ως την εκτέλεση του σε κώδικα μηχανής από την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας (Central Processing Unit), από τη θεωρία πληροφορικής της Γ Γυμνασίου.

Στάδια εκτέλεσης αλγορίθμου από την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας

Στάδια εκτέλεσης αλγορίθμου από την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας

Creative Commons License
Στάδια Εκτέλεσης Αλγόριθμος – Κ.Μ.Ε. by Δρίτσας Δημήτριος – Αδαμάντιος is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Η ώρα του Κώδικα έρχεται!

“Όλοι θα πρέπει να μάθουν πως να προγραμματίζουν έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, γιατί μαθαίνει σε κάποιον πως να σκέφτεται.”  — Steve Jobs, η Χαμένη Συνέντευξη

    Για να μάθετε περισσότερα και πως να λάβετε μέρος επισκεφτείτε την ιστοσελίδα code.org ή επικοινωνήστε με τον καθηγητή Πληροφορικής του Γυμνασίου Καρλοβασίων κ. Δρίτσα Δημήτρη.

    Το Code.org που διοργανώνει την «Ώρα του Κώδικα» είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ταγμένος στην εξάπλωση της εκμάθησης της Επιστήμης των Υπολογιστών καθιστώντας τη διαθέσιμη σε περισσότερα σχολεία και αυξάνοντας τη συμμετοχή σε αυτήν γυναικών και άλλων κοινωνικών ομάδων που είναι αποκλεισμένες από αυτήν. Το όραμα του code.org είναι ότι κάθε μαθητής σε κάθε σχολείο θα έχει την ευκαιρία να μάθει προγραμματισμό υπολογιστών.

«Πιστεύουμε ότι η Επιστήμη των Υπολογιστών πρέπει να είναι μέρος του πυρήνα του προγράμματος σπουδών της εκπαίδευσης, μαζί με τις υπόλοιπες επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική, τα μαθηματικά, τη βιολογία, τη φυσική και τη χημεία.»

Οι στόχοι συμπεριλαμβάνουν:

  • Να παρέχουν μαθήματα πληροφορικής σε όλα τα σχολεία των Η.Π.Α, σε αστικές και αγροτικές περιοχές και σε όσο το δυνατόν περισσότερα στον υπόλοιπο κόσμο.
  • Να επιδείξουν την επιτυχημένη χρήση διαδικτυακών προγραμμάτων σπουδών σε τάξεις δημοσίων σχολείων.
  • Να ωθήσουν σε αλλαγή πολιτικής σε 50 πολιτείες των Η.Π.Α. ώστε η Επιστήμη των Υπολογιστών να ταξινομηθεί μέρος του βασικού πυρήνα μαθηματικών / επιστημών του προγράμματος σπουδών.
  • Να χαλιναγωγήσει τη συνολική δύναμη της τεχνολογικής κοινότητας ώστε να γιορτάσουν και να εξαπλώσουν την Επιστήμη των Υπολογιστών παγκοσμίως.
  • Να αυξήσει την εκπροσώπηση γυναικών και μαθητών από μη προνομιούχες κοινωνικές ομάδες στην Επιστήμη των Υπολογιστών.

Εννοιολογικός χάρτης (Πρόβλημα – Αλγόριθμος)

    Ακολουθεί ένας εννοιολογικός χάρτης που προσπαθεί να παρουσιάσει οπτικά τις έννοιες του προβλήματος και του αλγορίθμου, που αφορούν στη θεωρία πληροφορικής της Γ’ Γυμνασίου.

Εννοιολογικός χάρτης Προβλήματος και Αλγορίθμου

Εννοιολογικός χάρτης Προβλήματος και Αλγορίθμου

Άδεια Creative Commons
Το έργο με τίτλο Problem – Algorithm mind map (el) από τον δημιουργόΔρίτσας Δημήτριος – Αδαμάντιος διατίθεται με την άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές .