Παρουσίαση παραγωγών ραδιοφωνικής ομάδας του Γυμνασίου Καρλοβασίων

Λογότυπος European School Radio

Στο ακόλουθο βίντεο από το διαδικτυακό κανάλι του σχολείου στο YouTube, μπορείτε να δείτε μία επιλογή από τις παραγωγές της ραδιοφωνικής ομάδας του Γυμνασίου Καρλοβασίων που μεταδόθηκαν στον European School Radio, το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο για το σχολικό έτος 2014 – 2015.Screenshot από μοντάζ σε Audacity

Το βίντεο προβλήθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του μαθητικού φεστιβάλ του Γυμνασίου Καρλοβασίων, στα πλαίσια παρουσιάσεων του Εργαστηρίου Ψηφιακής Δημιουργίας, την Κυριακή 21 Ιουνίου 2015.

Στη ραδιοφωνική ομάδα του Γυμνασίου Καρλοβασίων, πέρα από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό πληροφορικής Δημήτριο – Αδαμάντιο Δρίτσα, συμμετείχαν οι εξαιρετικά ταλαντούχοι και εργατικοί μαθητές:

  1. Μαρία Αναγνώστου
  2. Αγγέλα – Μαρία Πανούσου
  3. Αλέξανδρος – Νεοκλής Σαράντου
  4. Ευαγγελία – Μαγδαληνή Σκουδριάνου

Το έργο που ολοκλήρωσε η ομάδα μέχρι την ημερομηνία παρουσίασης ήταν:

  • 14 ραδιοφωνικές εκπομπές
  • εκ των οποίων 2 μηνύματα κοινωνικού χαρακτήρα
  • συμμετοχή στον διαγωνισμό «Κάντο Να Ακουστεί»
  • 2.000 συνολικά ακροάσεις από το αποθετήριο του ΠΣΔ

Υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να βρείτε όλες τις εκπομπές στο αποθετήριο ραδιοφωνικών εκπομπών του σχολείου.

Το έργο της ομάδας δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί καθώς εργαζόμαστε πυρετωδώς για 2 τελευταίες εκπομπές – συνεντεύξεις, που θα μεταδοθούν πριν την 30η Ιουνίου 2015, για αυτό και ακόμη δεν ευχόμαστε καλό καλοκαίρι.

3 σχόλια στο Παρουσίαση παραγωγών ραδιοφωνικής ομάδας του Γυμνασίου Καρλοβασίων

  1. Δημήτριος - Αδαμάντιος ΔρίτσαςΔημήτριος - Αδαμάντιος Δρίτσας Συντάκτης άρθρου

    Όχι spoilers μέχρι να επιβεβαιωθεί και από ESR μη γίνουμε και ρεζίλι 😉

    1. Αγγέλα Μαρία ΠανούσουΑγγέλα Μαρία Πανούσου

      Μα δεν λέω spoiler :p … στην εικόνα που δείχνει το Audacity το τραγούδι που είναι επιλεγμένο είναι το Still Blue του Dim Vach και το δίπλα είναι το Oh My Goodness 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *